принципно, по-добра идея е, ако искаш повече мощност, да продадеш твоята и просто да си вземеш такава с по-голям двигател. Примерно, за 146 най-големия е 2.0 туинспарк, ако пък държиш на боксера, можеш да вземеш 16 клапанов. Пък тогава, ако искаш още отгоре, можеш да се заемеш с повишаване на мощността.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо???
Collapse
X
-
е тука си стана боксер мания - момчета -пича не иска да си сменя колицата - той просто иска да си я направи - прави сте обаче че по-големия двигател по-лесно се разработва и с по голям ефект , но след като иска нека го направи - дано най накрая да видиме и ние 1 боксер - турбо :P мечтаalfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i
Comment
-
Първоначално публикувано от ivo_redКато искаш турбина, си вземи направо за тия пари едно пунто ГТ 135 кобили и дерзай. За мен тия неща с турбина на атмосферка са си за хора, които са супер навътре в тия неща и нямат къде да си набутат парите или частите са им без пари. От финансова гледна точка не виждам никакъв, ама никакъв смисъл. Откъм резултат, не ми е ясно защо искаш да дадеш тиа пари и да те бият обикновени двулитрови атмосферки, ама ти си знаеш
Виж двулитров Туин Спарк да го турбинираш по- ще те разбера, аматоя боксер няма да го докараш до повече от 150 коня посмъртно, без да го счупиш за никво време и всичко да изтече в канала...145, 1.7 16V
-----------------------
Comment
-
Първоначално публикувано от ak47Първоначално публикувано от ivo_redКато искаш турбина, си вземи направо за тия пари едно пунто ГТ 135 кобили и дерзай. За мен тия неща с турбина на атмосферка са си за хора, които са супер навътре в тия неща и нямат къде да си набутат парите или частите са им без пари. От финансова гледна точка не виждам никакъв, ама никакъв смисъл. Откъм резултат, не ми е ясно защо искаш да дадеш тиа пари и да те бият обикновени двулитрови атмосферки, ама ти си знаеш
Виж двулитров Туин Спарк да го турбинираш по- ще те разбера, аматоя боксер няма да го докараш до повече от 150 коня посмъртно, без да го счупиш за никво време и всичко да изтече в канала...Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от Sergey_gigovе тука си стана боксер мания - момчета -пича не иска да си сменя колицата - той просто иска да си я направи - прави сте обаче че по-големия двигател по-лесно се разработва и с по голям ефект , но след като иска нека го направи - дано най накрая да видиме и ние 1 боксер - турбо :P мечта, не от критики
ще го видите Боксера обещавам, рано или късно но ще го видите
Alfa Romeo 146 1.6i boxer 103hp,
Fiat Coupe 1.8 16v 131hp
i dvete begachki
Comment
-
Първоначално публикувано от ivo_redКато искаш турбина, си вземи направо за тия пари едно пунто ГТ 135 кобили и дерзай. За мен тия неща с турбина на атмосферка са си за хора, които са супер навътре в тия неща и нямат къде да си набутат парите или частите са им без пари. От финансова гледна точка не виждам никакъв, ама никакъв смисъл. Откъм резултат, не ми е ясно защо искаш да дадеш тиа пари и да те бият обикновени двулитрови атмосферки, ама ти си знаеш
Виж двулитров Туин Спарк да го турбинираш по- ще те разбера, аматоя боксер няма да го докараш до повече от 150 коня посмъртно, без да го счупиш за никво време и всичко да изтече в канала...моля те.
Не искам да се заяждам-1.7 8в бохер от 33 с лекота стига до 150кс без турбо,кво остава за 16вС пари всичко става
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Comment
-
На колегата RaggaJungle колата е 8V и не мисля че ще стане толкова лесно както я мислите, работата е много по-сложна и скъпа от колкото си я представяте, аз не съм много на ясно, ма Ви питам къде ще наврете турбото, като изпускателния тракт на босера е отдолу а всукаталния отгоре, тва ще иска невероятни преработки по ДВГ отсека и по самият ДВГ, и друго: колко според Вас ще струват кованите бутала и подсилените биели на този турбо ДВГ, ако от къде ще намерите подходящи гарнитури за да свалите налягането в горивните камери, а ще изържи ли коляновият вал и скоростната кутия, полуоските и каретата на мощността на един турбо ДВГ /да кажем 150 кончета/ щото не ми се вярва да изстискате повече от 1.6 боксер. И не на последно място колко ще Ви струва труда на майстора дето ще направи операцията /щото не ми казвайте че някой лаик ще се хване да го свърши "за мерси"/ ....има още безброй "колко" и "ако" като например от кеде ще намерите програма за ЕКУ-то което ще управлява ДВГ-то...
....и не на последно място тва по най-скромни изчисления ще струва 8-10 К, ми тя там някъде струва една 155 Q-4 на която всичко и е точно че и е 200 коня почти.
Не го гледайте бат Бобо, имайте в предвид че голяма част от работата той е свършил сам /тоест не плащал на майстор/ както и факта че за част от нещата се е учил в движение /а грешките при такова обучение струват скъпо/...ей точно за тва винаги съм казвал че му "свалям шапка" за упоритостта и майсторлъка /макар да не го познавам лично/ аи факта че човека е турбинирал ДВГ с потенциал, докъто не мисля че 1.6 V8 къде 100 кончета е перспективен
Колега RaggaJungle по-добре се ориентирай към чип+генерация+филтър, както и качествени консумативи по колата ->до някъде ще те задоволи, а и ще имаш добре подържана кола!
Успех!Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от CrusaderНа колегата RaggaJungle колата е 8V и не мисля че ще стане толкова лесно както я мислите, работата е много по-сложна и скъпа от колкото си я представяте, аз не съм много на ясно, ма Ви питам къде ще наврете турбото, като изпускателния тракт на босера е отдолу а всукаталния отгоре, тва ще иска невероятни преработки по ДВГ отсека и по самият ДВГ, и друго: колко според Вас ще струват кованите бутала и подсилените биели на този турбо ДВГ, ако от къде ще намерите подходящи гарнитури за да свалите налягането в горивните камери, а ще изържи ли коляновият вал и скоростната кутия, полуоските и каретата на мощността на един турбо ДВГ /да кажем 150 кончета/ щото не ми се вярва да изстискате повече от 1.6 боксер. И не на последно място колко ще Ви струва труда на майстора дето ще направи операцията /щото не ми казвайте че някой лаик ще се хване да го свърши "за мерси"/ ....има още безброй "колко" и "ако" като например от кеде ще намерите програма за ЕКУ-то което ще управлява ДВГ-то...
....и не на последно място тва по най-скромни изчисления ще струва 8-10 К, ми тя там някъде струва една 155 Q-4 на която всичко и е точно че и е 200 коня почти.
Не го гледайте бат Бобо, имайте в предвид че голяма част от работата той е свършил сам /тоест не плащал на майстор/ както и факта че за част от нещата се е учил в движение /а грешките при такова обучение струват скъпо/...ей точно за тва винаги съм казвал че му "свалям шапка" за упоритостта и майсторлъка /макар да не го познавам лично/ аи факта че човека е турбинирал ДВГ с потенциал, докъто не мисля че 1.6 V8 къде 100 кончета е перспективен
Колега RaggaJungle по-добре се ориентирай към чип+генерация+филтър, както и качествени консумативи по колата ->до някъде ще те задоволи, а и ще имаш добре подържана кола!
Успех!Lexus IS200
Comment
-
Ми то за тия пари има готова турбинирана Алфа, като са му "джобни" евентуално мисля че ще е по удачно да си вземе Q4 /193 коня сток мисля, с чип май тига до 240/
A 300 коня на тоя ДВГ са мечти, може да не ти се вярва ма доста преди 200 кончета в буталата ще има дупки /аможе би и в блока/ или ще има откъртена шийка на коляновия вал, или евентуално някоя биела излязла през блока /да си види "майстора"/
Ма ако Ви се дават пари - дерзайте, винаги съм подкрепял ентусиастите /когато се хващат с поне теоретично възможни неща/Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от CrusaderМи то за тия пари има готова турбинирана Алфа, като са му "джобни" евентуално мисля че ще е по удачно да си вземе Q4 /193 коня сток мисля, с чип май тига до 240/
A 300 коня на тоя ДВГ са мечти, може да не ти се вярва ма доста преди 200 кончета в буталата ще има дупки /аможе би и в блока/ или ще има откъртена шийка на коляновия вал, или евентуално някоя биела излязла през блока /да си види "майстора"/
Ма ако Ви се дават пари - дерзайте, винаги съм подкрепял ентусиастите /когато се хващат с поне теоретично възможни неща/ще е единствен и неповторим
Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_ControlПървоначално публикувано от CrusaderМи то за тия пари има готова турбинирана Алфа, като са му "джобни" евентуално мисля че ще е по удачно да си вземе Q4 /193 коня сток мисля, с чип май тига до 240/
A 300 коня на тоя ДВГ са мечти, може да не ти се вярва ма доста преди 200 кончета в буталата ще има дупки /аможе би и в блока/ или ще има откъртена шийка на коляновия вал, или евентуално някоя биела излязла през блока /да си види "майстора"/
Ма ако Ви се дават пари - дерзайте, винаги съм подкрепял ентусиастите /когато се хващат с поне теоретично възможни неща/ще е единствен и неповторим
Хайде мир на всичкиAlfa Romeo 146 1.6i boxer 103hp,
Fiat Coupe 1.8 16v 131hp
i dvete begachki
Comment
-
Колега, ще ти дам един приятелски съвет:
Тези 1800 няма да стигнат за турбинирането на колата ти, и в никой случай няма да стигнат за качествено турбиниране, като се има в предвид че само турбото е около 800-1200, а като знам цените на кованите бутала...
Ако на мен не вярваш обади се на Бобо /има телефона му в темата за диагностика/, некато тай да ти каже може ли за толкова пари работата да е качествена, има и други колеги работили по турбо проекти на Алфи /75 Turbo Delta и Jiv/ Пиши им ЛС-та нека и те ти разкажат, но не си хвърляй честно изкараните пари на вятъра!
От друга страна, знам за какъв "гъдел" става въпрос, но пак помисли добре, не искам да те отказвам а напротив искам да добиеш по-ясна представа в какво премеждие се вкарваш!
Успех!Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от RaggaJungleПървоначално публикувано от waspА, и как ще дадеш 490 лв за чиппо-евтини са, спести си парите.
И ако се захванеш евала...Но готви доста повече пари...МИНИМАЛНИТЕ пари с които може да се отървеш са поне 3-4хил лв...
Ако разполагаш с пари даване ДАВАЙ ...Но ако тези цифри не ти допадат и както каза не си богатаж...ТО ПИТАЙ ПАТИЛО...И търси МНОГООО ИНФО, а не само от 1 човек
Обаждай се на Бобо 0888 232 484
Да ти обясни за чипове, турбини и т.н..
НО не се ХВЪРЛЯЙ през глава ако си нямаш представа за какво става въпрос, защото ПИШМАН майстори и хора които искат да ти вземат парите- МНОГО... Бъди сигурен, че после ще има..."Ама то така стана сега трябва такава част...това също трябва да се смени...е тука не се напасна...незнам защо не надува..."и куп неща които ще те ИЗЦЕДЯТ и изядат паричките...
Както казах почвай да четеш и говориш с хора с ОПИТAlfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
Comment